BIJBELS MUSEUM

Vanaf 2016 tot en met 2019 ben ik bij het Bijbels Museum werkzaam geweest als Community Manager.

Als Community Manager was ik verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het online marketing- en communicatiebeleid met als doel het inspireren een aanspreken van de 'online community'. Ik ontwikkelde online campagnes voor de verschillende tentoonstellingen van het museum en hield me bezig met social media marketing, content creatie, SEO en communicatie op de website.

Momenteel voer ik op freelancebasis opdrachten uit voor het Bijbels Museum. Ik lever analyses en rapportages aan van de social media- en websitedata, help bij de vormgeving en denk mee over de communicatiestrategie van de tentoonstellingen en projecten.

In de afgelopen jaren heb ik bijgedragen aan de volgende projecten en tentoonstellingen:

ZIE MIJ: DE BIJBEL IN 609 FOTO'S
ZONDVLOED NU
REBEKKA, DAT BEN IK
LOOK UP, LOOK UP!
DIT IS MIJN VERHAAL
KEES DE KORT | IKONEN
NIEUWE KOERS BIJBELS MUSEUM
NIEUWE AARDE
OPEN CALL EXODUS